Sorry!

Hello!
sorry för dålig uppdate, men min data är ju halvt trasig så de är inte lika kul att blogga när man inte kan ladda upp bilder...

Men iaf, idag när jag vaknade så var de absolut inte fint väder ute jag trodde de skulle bli en sånnhär tråkig å grå dag. Men nej! de blev bättre när jag kom till skolan, de blev faktiskt riktigt varmt. Jätte skönt :) Efter skolan så kom jag på att vi har typ 50 läder och huvudstäder i afrika tills imorn, och jag har inte pluggat (!?) pga att jag inte hittade pappret
Men jag fick ett pappaer som julia hade, min hjälte i nöden ♥ kanske hjältinna ;) Jätte gulligt av henne iaf, och nu kan jag alla faktiskt!


En bild på Jag och Julia idag (tog bilden från hennes blogg http://myisland.blogg.se/♥)
*på den bilden så ser man mitt hål som jag tog för en månad sen, fick byta örhänge idag :) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0