Gomorron på er!

Tjatja!
Hur e läget me er? Själv ere bara bra! ;)
Just nu sitter jag i mitt rum, vaknade för en timma sen typ har fan sovit as bra! Drömde gjorde jag me, men de behöver vi inte prata om ^^ Jag har precis fixat mig och jag e klar för dagen, så nu äre bara att hitta på ngt att göra! :P Men det gör jag, det är så jävla fint väder ute just nu jätte kul faktikst och okej nu är det väl vår ;)


Igår var ju anna och marcus här, de va grymt! ´Det var ju ett tag sen vi träffades så det va as najs! :) På onsdag ska vi dra till finland eller vi åker till åbå me finlandsfärga (kommer hem på torsdag) de kommer oxå bli galet najs! Vi åker med siljaline galaxy de är typ den nyaste båten :D Men jag ska oxå träffa anna på måndags för då ska vi dra till nån peruk affär och se hur jag ser ut i mörkbrunt hår... ;) Tänkte nämligen färga det om jag passar i det, och fan asså vad jag hoppas det! Fast sen på sommmaren vill jag ju ha tillbaka mitt gammla hår, alltså det jag har nu och om man färgar det så blir det kanske inte samma hårfärg utan lite brunaktigare när det väx ut...

Aja nu ska jag dra, lägger upp lite bilder i annat inlägg!

CIAO :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0