Söndah!

Tjena mittbena!

Inatt har jag sovit hos anna med gutti och anna så klart, sååå myyysight! Annus (anna)  vaknade 7 imorse, själv vakna man 11 av att annus skrek VAAAAKNA GEAKAR!!!!!!!  En härlig morron....
En räv såg vi oxå as cool, gutti döpte den till Kikki. :)

Nu sitter jag här med anna och Gutti och har precis vaknat, idag ska jag och anna se på 2012 ska blir så jäääävla kul! :D Gutti dissar oss för sin älskade mamma, hon behöver hnm! <3333

Aa det var typ min morron :)

pusspårumpan! <3


Kommentarer
Postat av: slick*Arn*<33

Hahhha, Jag verkligen ÄLSKAR din blogg den är såååååå fin, gumman du har verkligen lyckats me din blogg putande läppar Love yaa <3<3<33333333333333

2009-11-22 @ 17:51:43
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0