Sorry för ingen uppdatering idag!

Vaknade jag och en galen grabb hemma hos mig runt 12-13 tiden, blev fan en sen natt... somna vid 7 :s Hur som helst efter som jag typ sov bort halva dagen så hann jag inte med att göra så mycket. Har typ träffat mitt movie gäng och spelat in det sista vid har kvar att filma med vårat bild projekt! Riktigt jävla bra kommer det bli, i hope! :o Nä men för er som inte vet så stack jag och några ifrån min klass, ut till Gustavs jackstuga över en helg och filmade in vårat bildprojekt. Projektet är då en typ av skräckfilm som vi har försökt få ihop och jag tycker faktiskt att vi vart jävligt ambtisösa och duktiga! Men som sagt, snart är det klart vi har bara lite klippning kvar och tillsätta musik sen är allt klappat och klart! Ska bli sjukt kul att se resultatet! :)
Iaf, kom nyligen hem från en spontan träff med samma galna grabb som sov hos mig, trevligt trevligt! :thumbup:
Bild från ikväll vid askrike, grabben ville inte joina på någon bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0