Pass

Hejhej bloggen!
Kom nyligen hem från tandläkaren, var där en snabbis och kollade bara hur mina tänder vuxit. Hehe jaa mina tänder var lite sega på att växa, men nu är alla uppe iallafall så de är väl bra! hehe :) nä nog snackat om tråkigt tandprat.

Min dag har varit helt okej faktiskt även fast jag haft nationella prov i matte som resten av sverige också haft. Jag själv som inte är så värst bra i matte tyckte det var ganska svårt, så var på lite dåligt humör efter jag hade lämnat in det. Men de blev bättre senare på dagen och nu är jag på ganska så bra humör! :) Ska snart iväg igen, för att åka till Sollentuna och förnya mitt pass. Hatar att göra det, man blir alltid så sjukt ful på sånna där pass/körkorts bilder, haha usch! :(
Aja ska plugga lite SO nu, har prov imorn FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0