Maskinen

Hejhej bloggen!
Är hemma hos freddie atm. Vi slutade 11 idag, eller sluta o sluta vi skulle jobba hemma med lite arbten så det var bara onödigt att vara på lektionerna. Vilket va nice!
Så nu har vi jobbat klart och sitter och äter hallon rullade i socker fram för ett avsnitt av Sex and the city! Har ni föresten provat att äta hallon rullade i socker?! Det är verkligen stört gott och inte allt för onyttigt heller hehe :)
Hur som helst ska snart iväg till frisören för att dämpa det röda i mitt hår så de kommer bli mycket finare till ikväll. Påtal om ikväll, vet ni vad jag ska göra då? Ja de har ni nog redan listat ut med tanke på rubriken. Men jag ska iallafall till grönan för att se maskinen live med några kompisar! kommer bli stört nice faktiskt, hoppas på bra platser även fast vi kanske kommer in lite sent pga min friösr tid, menmen sånt som händer! :)
Mina två bönor jag ska rocka me ikväll! ;) ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0