Laga lite mat

Har precis lagat en liten middag till mig själv eftersom resten av min familj är ute på annat ståhej så fick de bli så, alltid lika trevligt! 
Ska snart hur som helst iväg hem till Freddie och hänga med lite vänner där, äta lite jordgubbar hade jag tänk att bjuda på också shhh! (om jag hittar några på vägen dit)
Nä men så det ska bli väldigt mys! :)
Visste ni föresten att det är spexfoto imorn för 9orna i min skola?? Dock fick min klass reda på det så sjuuukt sent (som vanligt) så hade lite ont om tid att bestämma mig för vad jag skulle vara, men det blir nog så att jag klär ut mig till en lökig gamer! Haha dock känns det lite fail eftersom att jag själv spelar, menmen... driva med sig själv är ju alltid kul? 
Ni ska få se bilder på det sen imorn, ska ha med mig systemkameran så ni får kalas fina bilder! ;)
Ska ta hand om det sista i disken nu, skit kul!
Så vi hörs imorn! puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0