Hezt

Hejsaaan!
Varför jag inte gjort något morgon inlägg idag beror på att vid 11 ringde Julia mig för att väcka mig, för kl 12 skulle jag ut till Elfvik och se när hon tävla hoppning med hennes häst! Jag är ingen häst tjej då jag är allergisk mot pälsdjur, men jag tycker faktiskt det är kul och titta på! Hennes häst är föresten den finaste hästen jag sätt (är i vanliga fall ganska så rädd för hästar haha) :p Jag tycker hon hoppade jätte bra, själv skulle jag aldrig våga hoppa haha! Vågar knappt rida :o

Nu sitter jag iallafall hemma och har precis ätit lite lunch! Så jäkla skönt att vi har studiedag imorgon, känns ju nästan lite som lördag! så skönt! :) Vet dock inte riktigt vad som händer ikväll... Zacke skulle ju sovit här igår med det blev inte så, så han kanske sover här idag istället! Annars har jag inga direkta planer ikväll, ska snacka lite med Julia också, kanske blir mitt efter längtade brygghäng! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0