Hemma nu


Tjenaree mina trogna läsare! Hur e läget?
Med mig är det bara bra! Har haft ett as nice dygn. Gårdags kvällen började med taco hemma hos Julia med lite sköna människor. Efter ett tag, vid halv 9 om jag inte minns fel, så kom det lite fler folk dit och vi hade en trevlig kväll! ;) Jag sov hos Julia så det va nice. Anna, Tom och Theo sov där också så de va myyz!
Ikväll ska jag nog bara va hemma, är i och för sig är jag ganska så taggad på att ha lite nice brygg häng eftersom det är så jäkla nice väder ute. men får se hur det blir! Zacke kanske ska sova här också, lite oklart än så länge eftersom hans bajs mobil dog... -.-
Aja ha en myzig kväll läsare! :)
Lite pic's från igåår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0