So it's true what they say if you love someone you should set them free

Oh jävlar vad de regnade nyss. Men vet ni? Jag gillare!
Jag älskar regn de är så jävla mysigt. Särskilt om man e två. Typ du och jag. De är två, du och jag 1 + 1, eller hur? Lyssnade nyss på en låt som heter fireworks (inte me katy perry eller vad hon nu heter) utan med you me at six, dom hade en rätt så bra mening So it's true what they say if you love someone you should set them free. Jag kan inte lyssna på en låt om jag inte kollar upp texten, texten gör typ hela låter för mig. Den ska ha en berydelse, en mening och någon som berör. Hehe oj va jag låter gammal och som jag vet vad jag snackar om, fuck that.
Anyway, tog nyss den här bilden. Vad tycker ni e finast färg eller svart?
Jag känner mig ganska så svart just nu, fast jag känner mig definitift inte som en blomstrande blomma. Hm hur hänger de ihop...
Äh jag vet inte vad jag snackar om. Du som läst de här vet nu hur förvirrad mitt huvud är.
Punk. Tjadå back to gaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0