Johnossi

Gårdagen tillbringades ute på grönalund, drog in dit me massa sköna flikkor. Åkte några åk och sedan frammåt kvällen var de dags att se Johnossi live! (däremellan tappade jag också bort min mobil på en toa, som tur var så hade någon snäll person lämnat in den så jag fick tillbaka den TACK) Men asså fyfan va de va episkt där. Johnossi var ju grym live. Tycker verkligen synd om dem som inte var där, de missa något. Tog dock inte med min kamera för att jag var så rädd att den skulle bli stulen och sedan är de fett jobbigt att ha en fet systemkamera me sig bland massa lökiga människor... Och eftersom min mobil var borta så kunde jag inte fota me den, så lånar såklart lite bilder av freddie

innan de började spela, taggade brudar.



haha duckface på mig där

Nu hade han började spela o jävlar va de va lökigt efter ett tag men ändå galet nice!


Haha efter spelningen skulle julia, freddie o jag be en tjej som jobbade me security ta en bild på alla oss tre
så kom hennes polare typ bakom och langa bästa minen! hahaha
Btw va tycker ni om mitt blåa hår? :)

Tack så mycket freddie för att jag fick låna bilderna hihi ♥





Kommentarer
Postat av: malm♥

första bilden är agen från mej jööö!!

2011-05-14 @ 19:21:45
URL: http://juliamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0