Sköna tjejer, moshpit, galen dans, svett och fucking rise agaist!

Tjeenare!
Igår hade jag en så in i hevete underbar kväll! För er som missat de så var jag, anna och julia på annexet igår kväll för att se rise against lira! Har inte lyssnat på dom så jätte mycket men har gjort de nu de senaste veckan och fan va dem e bra! Konserten igår va helt sjuk, har alsrig svettats så mycket och jag har nog inte varit så trött som jag var efteråt på länge!
Riktigt galet va de bästa kvällen på länge! Nu ska vi bara börja tagga till juni då vi brudar ska se linkin park i globen kommer bli azuum de me!

Tog inga bilder själv så lånat dessa från anna, dock har jag spelat in lite tänkte lägga upp någon film senare i ett annat inlägg då jag också bloggar från min dator!

Innan de började spela, julia, anna o jag!


...o så lilla muppiga jag


Julia o jag inne


Anna o jag


Tror detta är en bild från när de spelade swing life away, den låten va helt sjukt magisk när de spelades! :)


Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2011-03-20 @ 12:10:16
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Jaha :D vad roligt, tack så mycket! :)

2011-03-20 @ 12:30:15
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: zackuwz

Serial. Ni kan ju inte ha Rise Against - tröjor på en Rise Against - konsert ;)

2011-03-20 @ 20:27:23
URL: http://zackuwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0