Just nu

Har inget vettigt att säga, jag har boooring ._.
Btw... JAG FYLLER 15 IMORN! 8D

Kommentarer
Postat av: Fantastiske fenomenala freddie

My epicly epic friend, here comes another one of my famous comments on your blog. Men nu byter jag till svenska. Imorn, min vän, så fyller du 15. Detta är ett stort steg ut i vuxenvärlden och det råder inga tvivel om att du är redo för detta steg, så mogen som du är(eller...?). Hursomhelst, tänkte dra lite allmän fakta om att fylla 15:

1. När du fyller 15 så blir du även straffmyndig, detta innebär att du kan bli straffad för de brott som du begår. Därför föreslår jag att du går och bryter mot lagen nu, när du fortfarander 14.

2. Du får även ha samlag när du fyller 15(byxmyndig). De flesta tänker "weho, nu får jag ligga runt hur mycket jag vill", men så är det icke! om du nämligen ligger med en 14åring så är det våldtäkt eftersom att denna är så kallad minderårig. Eftersom att du även blir straffmyndig imorgon (se punkt 1) så kan du straffas för detta. Därför föreslår jag även att du hoppar i säng med en 14åring ikväll, för efter imorgon så blir det olagligt för dig!

3. Det bästa av allt, imorgon får du även cykla utan hjälm utan risk för böter!! Jag minns den lycka man känner när man cyklar på vägarna utan hjälm utan att känna en rädsla för böter, ååååå! Därför föreslår jag att du sätter dig på en cykel imorgon och känner den lyckan du med :D

Det var tipsen jag har till dig, min lilla vän och nu ska vi alla se till att ditt år som 15åring blir lika "underbart, fantastiskt, helt fenomenalt" som ditt År som 14åring!!

//din högra hand

2011-07-28 @ 18:19:59
URL: http://Freddieklaus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0