Fråga om min piercing

Hej där! Kom nyss hem ifrån Freddie, de va fett mys. Har spenderat större delen av efter middagen där, me olika människor. Anyway, såg också att jag fått en fråga angående min navelpiercing...
Hej anonym, jag kan självklart berätta lite om den. Jag tog somsagt min navel piercing i november förra året. På ett as bra ställe vid hötorget som heter West Side Evils :thumbup: Och du undra om de gjorde ont? Njaa asså de är så olika för alla personer. För mig, jag tyckte inte att de gjorde ont alls. Visst de kändes men ont gjorde de inte. Men min kompis tillexempel tyckte att de gjorde skit ont. Så jag antar att de är olika. Min piercing har inte riktigt helt läkt ännu de kan ta upp till 6 månader innan de läker eller tom mer. Men asså min är inte riktigt helt läkt, men snart så. Har faktiskt inte vågat byta ännu hehe men är så rädd att de ska bli inflamerat eller nått haha! :) Men om du är intressead av att ta navelpiercing så kan jag säga att de lätt är värt de!
Hittade ingen bild tyvärr, men ni får säkert någon i sommar!
Aja hoppas du är nöjd me ditt svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0