Hej jag heter Linda och jag älskar green day!

Vet ni?!
För ungefär 2veckor sedan så såg jag att Green day gjort 2 nya låtar!! Fattar ni hur jävla glad jag blev? Jag älskar ju bandet Green day fast tror inte ni missat det! ;)
Anyway tänkte visa för er låtarna, kommentera gärna vad ni tycker om dom också! Av dom här två låtarna så tkr jag nog att cigarettes and valentines är den bästa.
Men vet ni en ännu typ bättre sak?
Bille joe (sångaren) säger i en interjuv att ett nytt album är pågång som är planerat ska släppas i slutet av 2010! Såg också att ett nytt album 2012 ska släppas me sommar turne till sverige -SPIKAT JAG SKA DIT!

Stay the Night

Cigarettes and Valentines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0