Tummen upp för den!

Tjaa bloggen! Tänker inte säga att jag är ledsen för dålig uppdate för jag har haft så mkt annat kul att göra än att slösa tid framför datan! ;)
Nämen just nu sitter jag i mitt rum och väntar på att julia ska ha duschat klart. Hon sov nämligen här idag. Igår kväll var vi hemma hos Amalia de va jätte trevligt! Tills de spårade lite, menmen jag tror allt gick bra! Hoppas det.
Iadg ska jag iväg nu snart me julia och köpa en jacka till henne, får se om jag köper något också. Orkar inte skriva vad som händer exakt de dagarna jag inte bloggat men jag kan laddu upp bilder iaf! ;)
De var ju "utklädnings-dag" i fredags och jaa, såhär såg några mina tjejkompisar ifrånj klassen ut!


Och själv langar man fjortislooken!


Zacke och Erik tunga jibbers! ;)


Och så våran heta klass!

De va lite bilder från i fredags i skolan dårah! De va en as nice dag, tummen upp för den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0