Tjejerna på stan

Hallu där!
Vaknade ganska nyligen av att jag drömde värsta mardrömmen haha! Jag hade tydligen färgat håret svart men jag hade sätt ut som en tiger med röd och gula nyanser i håret O.o Haha jaa kanske ska hålla mig till min egen hårfärg?
Anyway, igår var jag ju i stan på restaurang med några väldigt härliga tjejer! Line som fyllde år tog oss till ett ställe som hette Tan King! De var as gott där. Man fick en buffe som innehöll japansmat, kineskmat och tahiländsk mat! Lovade ju att ta med min kamera igår kväll och såklart så gjorde jag ju de! ;)
Här är några av alla bilder jag tog!






Skit rolig kväll hörrni!
Tack allihopa och särskilt Line ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0