Tankar

Är de bara jag som vill ha en förändrig?
Eller asså jag vet inte. Jag låg igår kväll och tänkte på allt möjligt, på livet. Och jaa, jag vill ha en förändring på något sätt. Jag menar då inte genom att byta skola. För jag har de bästa vännerna och finaste pojkvännen som finns. Men jag vill ha en förändring. Någonting som inte bara påverkar mitt liv utan flera andras också - på ett positivt sätt. Helst vill jag att något övernaturligt ska hända. haha men jag är knäpp. Jag vet inte hur jag ska beskriva eller uttrycka mej. Jag vill bara ha en förändrig. Att någonting ska hända. Förut kände jag såhär med men de gick över efter ett tag, så jag antar att de gör det nu med eller så händer de något. Vi får väl vänta och se...

Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

sv: okej då var det precis som jag trodde :)

2010-11-22 @ 21:25:03
URL: http://iaboestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0