BFMV

Tjenre på er!
Är hemm idag, fick rätt ont i huvet och så var jag sjukt trött så jag behövde dra hem. Fast de va ju inte så konstigt att jag va trött, kom hem typ 12 igår och somade inte förens 1 typ så jag har inte sovit så mycket. Men hur som hälst, så undrar ni säkert varför jag kom hem så sent? Joo de är såhär att igår kväll drog vi in till Annexet för att se om det fanns kvar biljetter till Bullet for my valentine, och jaa! De fanns biljetter kvar! Så jag va och såg ett av mina favorit band live på annexet igår. Fyfan va grymma dom var, vi hoppade runt där i typ 3timmar och hade så jävla mycket energi. Såå ja de var en as nice kväll!
Haha inte bästa kvaliten och sen så hoppar jag runt också så de är inte så stilla
men aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0