there's a hell believe me ive seen it, there's a heaven let's keep it a secret

Tjenare!
Jaa vet ni? Jag såg för några dagar sen att bmth (Bring me the horizon) har släppt ut sitt nya album "there's a hell believe me ive seen it there's a heaven let's keep it a secret" Och vet ni? De äger! Är seriöst kär i det, helt sjukt bra album. De bästa låtarna på albumet är nog Crucify me, Dont go och It never ends. Ska länka dom till er. Haha fast den musik stilen är inte direkt den som passar alla tror jag. Men de är ju ändå min blogg och den handlar om mej så jag delar med mig av mig själv, och där inkluderar min musik ;) Haha fett vuxet de där lät! x)


Crucify me

Don't go

It never ends
Såg nyss videon på it never ends, och blev faktiskt besviken. Hoppas inte den videon jag såg var seriös, för den jaa. De var inte deras bästa video om jag säger så...

Kommentarer
Postat av: Mikaela Bush

Ska du gå på konserten i januari?(:

2010-11-11 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0