Home sweet home?

Nu är jag hemma igen efter en sjuuukt nice resa till spanien med sköna brudar! De var verkligen en as nice resa, 25 grader varje dag och klar blå himmel. När jag vaknade i morse så trodde jag att de skulle vara varmt ute och jag skulle höra vattnet men nä. De va frost och 2-... fett näz! Fast nä.
Har säkert tagit över 700bilder så har några att visa!
Enjoy

Framme på flygplatsen i malaga, en annan liten kille vill vist också va me på bild! haha :)




När vi kom fram till huset, så stack vi direkt ner till stranden och fotade i solnedgången!




Va på marknad och köpte ett fler tal armband haha!


Va på mysiga restauranger!


Åkte upp i bergen och fotade tsm me solnedgången!




Åkte till atlantkusten en dag för sol och bad ;)


Som sagt så var det mycket sol och bad!




Hade härliga utekvällar!





Sen vare bara resan hem...

...Som sög.
Eller jaa, de sög att lämna spanien för de kalla landet sverige.




Kommentarer
Postat av: Anonym

var ni där själva?

fan va mysiga isf :P

2010-11-07 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0