Random?

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – Ehh ingen aning faktiskt :P
Vem var du kär i - Hm, Zacke
Hade du nån pojk-/flickvän – Jao
Vad brukade du göra på fritiden – Bloggade, kompisar, dansa allt som en vanlig vad blir de 12 åring gör :P
Vilka umgicks du med – Johanna och Matilda mest
Var allt bättre då Yees
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Jaa
Har du förändrats – Mycket…

Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 160 tyyp cm
Vem är du kär i – Vet inte säkert.
Har du nån pojk-,/flickvän - Nope
Vad brukar du göra på fritiden – Bloggar, kompisar olika :P
Vilka umgås du med – Massa olika och mig själv

Har du:

Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Jao
Sovit brevid nån med motsatt kön – yes
Slagit ner nån – Haha, inte än
Ljugit för en bra vän – Tyvärr ja
Svikit någon – Ja..

Vem:

Skrev du senast till på msn – Rickard tror ja ;)
Kramade du senast – Mamma
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - Hungrig
Ringde dig senast – K

Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Ojfan, mins inte x)
Ska du göra imorn – Va på skolan till typ 8 -.- (kanske ska träffa rickard oxå)
Vill du göra just nu – Vara med dej...
Åt du senast – Hmm, potatis x)
Är närmast dig som är rosa – Saxen och min tröja 

Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta – yees...
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Flera.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Jaao
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Japp
Jag har en hemlighet som ingen vet om – En jävla massa
Jag har fuskat i ett spel – Hahah jaa ^^
Jag har struntat i ett prov – Jaaa

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Jao
Jag har druckit alkohol – Yeah
Jag har tagit medecier mot drepression – Yes
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ehh jaa...
Jag har vaknat gråtande – Japp
Jag har somnat gråtande – Mmm

DÖDEN:

Jag hatar begravningar - Jag har aldrig varit på en så ingen aning.
Jag har sett någon dö - Neeej
Någon du har känt som nyligen som dött - Nope


Kommentarer
Postat av: ☆E M M A ☆

Sv:Jag sitter och tittar på sista avsnittet av andra avenyn... Brukar du se det?

2010-05-05 @ 20:43:54
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0