LIKE!

Tjena bloggen!
Idag så har jag varit och klipp mig, min frisör fick in ett återbud så jag fick hoppa in mycket tidigare än den tiden jag egentligen boken satt det var as najs! Klippte inte så mycket på längden typ max 1cm, och typ 2-3cm på luggen, sen klippte jag upp det jätte mycket så det skulle bli lättare att fixa volym för ni vet att jag gillar volym ;) Min friös är verkligen jätte bra har nog aldrig blivit onöjd där! Idag när vi klippte fick jag oxå prova på en ny grej, det är ett slags "volym puder" från Lanza de heter Powder up texturizer, as grymt! Det är som ett puder man häller lite smått i håret så blir det skit mycket volym asså verkligen as mycket! Man behöver då inte tupera, använda hårstray eller nått sånt de räcker med pudret. Men pudret ska man bara ha i efter man duschat och där håret är tortt satt om man använder det varje morgon så tar nog det ganska snabbt slut :P Jag rekommenderar det iaf om man vill ha mycket volym i håret.

                   
                                                    179:- /st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0