Chill

Tjena!
Sitter här hemma nu med ett glad proviva haha. Kom typ precis hem är så jäva trött så jag pallar inte vara ute längre... Var inte ute så mycket idag iför sej. Va hemma och kolla på film typ, sen stack jag ut och träffa rickard så drog vi typ upp till gården massa andra var där oxå. Ska typ träffa rickard imorn oxå :)
Aja min vardag är inte så händelsefull, idag var jag hos Amalie med Johanna de var ett tag sen jag var med båda dom två satt de va mysigt. Imorn ska vi typ till grönan oxå, man har ju guldkort ni vet ;) haha.

Lite låtar som e såå azum!


A day to remember- If it means a lot to you lyrics


A Day to Remember- Over My Head


Alesana - Congratulations, I Hate You


Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade kul på Grönan. Du är ju en väldigt kul tjej, så det hade du säkert! Glada härliga Linda. Kram

2010-05-08 @ 14:08:12
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker dom Scarlett Johanssons modellbilder? :)

2010-05-08 @ 14:08:15
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0