Lite snabbt!

Ville bara slänga in ett litet inlägg idag för att visa att jag lever ;)

Iaf igår kväll var jag hos Julia på hennes tjejmiddag jätte mysigt, tack! :) :love:

Och idag vaknade jag 11 av att theo ringde mig, brukar bara sova till 10 men klcokan är ju omställt så jag har typ sovit bort halva dagen :(
men nää inte direkt ;)
Iaf theo ringde mej ju imornse och fråga om jag ville följa me till stan me erik och han, och såklart att jag ville det! :D
Jag köpte ett rosa linne på zara helt vanligt, sen ett lite mer pösigt linne från carlings och en tröja från weekday /älskar den/  sen en kjol från bikbok oxå :) (kommer bilder i nått annat inlägg orkar inte lägga upp nu)
De var iaf as kul! :)

Men det får bli dagens inläg orkar inte mer idag :P är så in i helvete trött :(
kanske slänger in en låt eller så ;)

annars hörs vi imorn!

Tjarråh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0