Ja tack!

Tjena, nu har jag precis klivit ur duschen fräsch och pigg;)Jag brukar tycka det är skönt att duscha men idag vare inte det av nån anledning, var kanske något annat som lockade (?) Iallafall efter jag duschat gick jag ner för att se vad de var på tv, och såklart så sitter pappa och micke där och skriker medans som kolla på fotboll, de brukar jag faktiskt oxå tycka är kul, men inte idag. Så jag gick in i köket för att göra en smoothie (till) men jag kom på att jag inte diskat mixern så jag orkade inte diska den, så jag tog lite av allt godis jag köpt idag men det var jag inte heller sugen på när jag väl åt de, jag brukar gilla det me... så pappa fick allt :P
Och nu sitter jag framför datan och vet ni?!
Det här gillar jag så jag fortsätter me de! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0