Horoskop?

Måste bara fråga er om ni läser ert horoskop? :D

Asså jag är typ besatt av de, så fort jag vaknar på morgonen går jag in på en hemsida som heter ditthoroskop.nu om jag inte läser de varje dag så känns det som om jag glömt eller tappat ngt, de är helt sjukt :P men ändå kanska skönt tycker jag :P
Jag lixom anpassar mig efter det :P
jag vet jag e kanske lite knäpp :P eller? ;)

Själv är jag lejon, och de är grymt najs att va :D HAHA :P
Här kommer alla horoskop ;)

Lejonet 23/7 - 23/8

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Det är inte omöjligt att du är onödigt provocerande mot dem står dig närmast idag. Se till att inte skjuta dig själv i foten genom att vara för impulsiv.

Väduren 21/3 - 20/4

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Kommunikationsplaneten Merkurius möter Uranus, något som varslar om nya kreativa och originella drömmar. Någon provocerar, men det behöver inte röra dig i ryggen.

Oxen 20/4 - 21/5

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Det är när du umgås med vänner eller deltar i gruppsammanhang som nya impulser kommer din väg. Det diskuteras en massa, men det kan visa sig svårt att enas kring något.

Tvillingarna 21/5 - 21/6

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Dagen bjuder på stor intensitet och säkert en och annan överraskning. Du sätter din egen frihet främst, men bör vara beredd på att vad som helst kan hända.

Kräftan 21/6 - 23/7

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Du är ovanligt pigg på att utforska nya horisonter idag och din personliga utveckling hamnar i blickfånget. Överraskande nyheter får dig att fundera på ditt närmaste vägval.

 

Jungfrun 23/8 - 23/9

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Geniala idéer kan komma till dig idag, men din strävan efter självständighet kan också ställa till det för dig. Särskilt om din partner känner sig åsidosatt när du jagar efter annat.

 

Vågen 23/9 - 23/10

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Vad som helst kan hända på jobbet idag. I bästa fall leder det oförutsägbara till kreativa processer, i värsta fall till att något kullkastas och måste göras om.

 

Skorpionen 23/10 - 22/11

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Du känner starkt att du måste vara fri att gå dina egna vägar idag. Du trivs allra bäst tillsammans med vänner och intressefränder.

 

Skytten 22/11 - 22/12

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Någon som står dig nära har starka åsikter som du lätt upplever som provocerande. Ta det inte personligt, utan låt vederbörande tycka som den vill.

 

Stenbocken 22/12 - 20/1

Dagshoroskop - måndag 15 mars

Det händer hur mycket som helst på en och samma gång och du trivs med att det rör på sig. Nya människor och nya idéer gör stor skillnad.

 

Vattumannen 20/1 - 19/2

Dagshoroskop - måndag 15 mars

När du hittar nya sätt att använda dina resurser och marknadsföra det som är unikt för dig tjänar du också mer. Var dock försiktig med utgifterna.

 

Fiskarna 19/2 - 21/3

Dagshoroskop - måndag 15 mars

När du får nog av något kan du vara beredd att göra förvånansvärda saker för att förverkliga dina egna drömmar. Se bara till att du inte bränner dina broar.

 

De va alla stjärntecken, läs vilket som e ditt eller nån annans kanske :P


Jag kanske kommer lägga upp horoskop lite då&då så jag fixar faktiskt en ny kategori för de :D


Aja puss på er! :love:


Kommentarer
Postat av: Linduwz♥

Spray.se är oxå en väldigt bra hemsida :)

(har tagit horoskopen därifrån :P )

2010-03-15 @ 21:58:33
Postat av: Erika

Du verkar som en cool tjej med mycket fin blogg :)

Har du gjort din design själv? :D



Erika

2010-03-15 @ 23:26:52
Postat av: Linduwz<3

Tack! :D japp det har jag :P

2010-03-16 @ 15:11:24
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0