Hög musik? Ja tack!

Idag så när jag satt på bussen påväg hem från stan, jag satt längst bak och lyssna på musik för mej själv
(as skönt enligt mej) men iaf, när jag satt där och lyssna på musik så kommer det helt plötsligt fram en kärring och säger att jag ska sänka "den dära skrikiga musiken"
Asså shit! Jag satt längst bak i ett hörn och hon satt i mitten av bussen och hör min musik (?) såå jävla högt ljud har jag inte? asså visst, jag har hög volym men de är helt sjukt mycket hur dom läcker isf, eller så har kärringen jävligt bra hörsel :P

Erkän att musik ska spelas riktigt högt? Annars är det ju inte bra... ;)



Mina älsklingar, i just lööv them! ;) HAHA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0