GODIIS

HELLO!

Kom precis hem från superstore där jag köpte typ 1kg godis (!?)  de är så jävla billigt som jag redan sagt, så ett tips köp godis nu för snart höjer dom priserna igen efter påsk! :( Aja det kanske är bra, annars skulle vi väl sitta framför datan och käka godis och snart se ut som potatisar allihop, HAHA :P Det var helt sjuk hur galna männsikor är när det gäller godis (?) Jag kom in i affären och till godis hyllan, det låg massa godis på golvet, alla spadar var upptagna så såfort någon lämnade ifrån sig sin spade och var klar så slänge alla sig på den haha lite roligt
att kolla på faktikt ^^ Men skynda er på! Godiset kanske inte räcker så länge till... fast det tror jag, för de var en kille som gick med värsta stora vagnen fylld med godis, och då slängde sig alla på den, HAHA det var hel kaos :D

Min lilla godispåse ^^




(ps. detta godis hade jag tänkt skulle räcka hela påsken;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0