Gårdagens inköp

Tjatja vill bara visa att jag lever, jag är hemma hos
Johanna nu vi vaknade typ för en timma sen hihi :D
Aja, igår va jag och johanna  inne i stan och gick
runt å kolla lite, vi köpte lite stuff oxå :D
Ett läppsyl från bodyshop 95kr och armband från indiska,
kommer inte riktigt ihåg vad de kosta men typ 150 kr :)


Fina va? ;)


Söta små läppsyl som vi köpte oxå, typ 30kr/st

Igår kväll så sov jag hos Johanna, på kvällen kom oxå Theo
Erik, Zacke och Viktor dom va där till typ 1 eller jag kommer
inte riktigt ihåg :P
De va as mysigt, Theo kolla på melodifestivalen HAHA ;)

Men de va typ allt från igår :P

Vi hörs lite senare!
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jag inte kollade på melodifesivalen! bara när dem sa vem som vann, och anna vann den låten har inget drag...

2010-03-14 @ 22:20:02
Postat av: Linduwz<3

Om anonym är Theo, så ''haha jag säkmta bara lite me dej ju ;)''

2010-03-14 @ 23:18:19
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0