Gårdagen...

Tjena!
Igår bloggade jag ju inte så mycket, jag var as trött och hade jätte ont i huvet.
Men som jag lovade så skulle jag blogga idag och de gör jag såklart oxå! ;)
Jag mår faktiskt bättre nu, tror bara att jag behövde sova ut. Sov faktiskt 10 timmar
i natt! :O
Jag brukar typ sova 6-7, så de kanske inte är så konstigt att jag varit så jävla trött.

Aja igår, det blev inge superstore vid lunch för ingen orkade följa me mig :( :P
så jag ska köpa idag isl  ^^
Men igår efter skolan var jag med Amalie hemma hos henne vi har inte gjort ngt själva på
as länge, satt de va kul! :)
Vi gjorde en as god smoothie oxå, bilder kommer...


Jag, vad tycker ni om mitt nya linne förästen?
Det var ett av de som  jag köpte när jag var i stan me Theo och Erik i söndags!



Smoothie i kopp :) (?)


HAHA amalie klunkar! XD:love:

Vi gjorde smoothin i en skål och med en konstig mos grej :P
så vi gjorde lite på vårat eget sätt! (deras smoothiemaskin va trasig)




Nä men nu ska jag nog dra ner och göra en egen smoothie
blev så sugen!

CIAO:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0