Dagens!

Tjenare!
Jag e fett glad idag! :D
Alla som känner mig har nog märkt det idag XD
Har dragit mongo kongo skämtet hela dan XD HAHA såå min humor! :D
Så jag har varit lite ruulig idag :D
enligt mej själv :P

Efter skolan som slutade 12.30 idag as nääz! :D
så stack Jag, Johanna, Amalie, Anna, Julia och Julia in till stan. Vi kolla på lite skor till att börja med och då gick Anna amalie och johanna nån stans vet inte vart, och sen tappade vi bort varann :P
så jag julia och julia gick själva som oxå funka såklart! :)
Men vi va inte i stan så länge, vi åkte hem typ 14.00 och sen när jag kom hem typ 14.30 så hade jag ingen aning om vad jag skulle göra :P
så jag ringde mamma och frågade vart hon var, och de visade sig att hon var i Globen på nån föroläsning som slutade 16.00, vilket va as bra! För då åkte jag till globen och när mamma va klar så lyckades jag tigga till mig lite grejor :D
Som jag bland annat tänkte ha på Julias fest på lördag :)

Detta var vad jag fick! (inte alls bra bilder, pga dålig kamera och inget justeringsprogram)


Två linnen från Bikbok båda för 100:-


En fin tröja från JC 199:- (som jag då ska ha på Julias fest)


Lack leggings Bikbok 99:- (som jag ska ha till tröjan på julias fest)


As snygga armband från JC 99:-


Pumps från euroskor 499:- (som jag oxå troligtvis ska ha på Julias fest)

Jaa det va allt :)
Är jätte glad för detta! Tack mamma :P :love:

Nu har jag inte så mycket mer att säga :P
Vi hörs ikväll!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0