Coolt!

Asså jag måste berätta/visa er en as cool grej va gjorde idag på kemin :D
Kolla! :O det är 50 öringar som vi färgat guld och silver coolt va!? :D
hihi, man typ bara doppar en 50öring i nån syra sen blir de silver och
om man bränner den efter syran så blir det guld :D as coolt tycker jag
iaf :P tror jag ska borra hål eller ngt i dem och sen göra ngt coolt smycke!
:D hihi ;)
Iallafall, nu sitter jag här i mitt rum och chillar galet me lite PNAIC! at the disco! ;) ska plugga till kemin kanske, har läxa tills imorn :P
har oxå målat naglarna nu, svart! :D
Men nu ska jag dra ner å käka lite :D

Ni ska få dagens outfit oxå ;)





Byxor: Cheap monday
Tröja: Carlings
Halsband: Glitter
:)

Btw bry er inte om pricken i mitt ansikte :P
den är på min spegel, spegeln e lite smutsig :P


PUSSS:love:

Kommentarer
Postat av: freddie

hihi, våra fina 50öringar ;) <3

2010-03-16 @ 19:35:02
Postat av: Linduwz♥

Jaa as coola ju! :D♥

2010-03-16 @ 22:05:11
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0