Bloggar?

Vad tycker ni egentligen om alla dom hät kända bloggarna, så som Kisses, Dessies, Paows, Fokis?

Kissies: Jag tycker egentligen hon verkar ganska skön,
det som är minus på henne är att hon gör om sin kropp hela tiden
med botox, sillikon bröst fyllda läppar.
Var nöjd med din kropp, kissie va faktiskt snygg innan hon fixade sig oxå!




Dessies: Varför jag läser hennes blogg är för att det är så
kul att läsa fjortis bloggar som tror att dom äger allt och alla,
som tror dom är as snygga osv.




Paow: Jaa paow har faktiskt en väldigt bra blogg tycker jag!
Jag läser den varje dag och den e lixom skön,
hon är sig själv och ingen annan :) helt klart min fawo! ;)



Fokis: Hon är söt jo visst, hon har en fin blogg jaa absolut, hon har en cool stil de kan man lugnt säga, Men jag gillar ändå inte hennes blogg. Den är tråkig, bara samma varje dag, har faktiskt tillochmed slutat läsa den! Sorry Foki :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0