Bilder från helgen!

Hello!

Min data är ju trasig så jag har inte kunnat lägga upp några bilder
(som jag själv tagit)
men nu är jag inne från "hela familjens data" så jag kan faktiskt lägga upp lite bilder nu
eftersom jag vet hur man gör nu! :P

Men nu tänkt jag lägga upp lite bilder från hegen!
det är inte så bra kvalité på bilderna för jag tog
dom med min mobilkamera, menmen! :)

NÅGRA BILDER FRÅN I FREDAGS DÅ VI SÅG "DARK WATER"
HOS VENDELA :)


      
Hemma hos Vendela ;)

Haha pål! :D


Bättre?


Thääo! :D


Mysingspuddingarna! :D



BILDER FÅRN I LÖRDAGS NÄR VI OCKSÅ KOLLADE PÅ FILM,
FAST HEMMA HOS JOHANNA DÅ JAG FAKTISKT OCKSÅ KOLLADE
PÅ FILMEN! :D
VI HYRDE "FRIDAY 13TH" AS BRA! *REKOMENDERAR*


HAHAHAHAH theo ;) *skrattar galet* :D


Malle&Julia :love:


Julia sötnos! :)

BILDER FRÅN STAN I SÖNDAGS MED ANNA :)


Anna och jag! :D *oseriös bild* ;)


MIN chips och MIN monser!
delvis min lunch också* :D


Varför ska du vara så snygg Anna!? :)

Jaa det va lite bilder från helgen, eftersom jag inte kunnat blogga eller
snarare inte haft tid och min data är trasig :(
så måste jag ju ta i kapp! ;)

Men nu ska jag dra!
kysspåstjärten! :D

Kommentarer
Postat av: JASON

HHAHAA du måste lägga upp kill theo bilden på fb! :D <3

2010-03-22 @ 18:49:37
Postat av: Linduwz♥

Gjort det nu! ;) <3

2010-03-22 @ 19:02:10
URL: http://linduwz.blogg.se/
Postat av: dess och jennie

bild nr 9, uppifrån, på julia ;) kolla på johannai bakrunden! shteeeeekunge asså !! hahahhhahahhaha :D tufffing ;)<3

2010-03-27 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0