230310

Tjatjaa :D

Sitter här hemma, har precis målat naglarna black!
Idag efter skolan har jag varit i stan me Erik och Theo efter ett tag kom oxå Pål :)
de var as kul! :D
jag köpte en tröja oxå,


"Gonna be someone, someday, somhow"
Carlings 199:-

Vad tycks? :D

Skulle egentligen köpt ett nitbälte idag oxå, men jag vet inte vilket jag ska köpa (!) tror det nästan får bli den me tre rader utan kedja :P :)
men först måste jag fixa pengar :P
Aja jag kommer köpa det nån gång iaf ;)


Jag som väntar på Pål, Erik och Theo som provar kläder ;)
Där får ni dagens outfit oxå:
"tröja" Carlings
Leggings, H&M
Skor, converse
 :D


Inte värdens bästa kamera :/ men fin bild :D (Jag&Pål)


Men nu måste jag plugga lite english :D
PUSSSS:love:


Kommentarer
Postat av: Lina nilsson

Fick just reda på din blogg!! Skit nazz! Kan man få killarnas nummer eller? ;P

2010-03-24 @ 07:51:24
Postat av: Linduwz♥

Hahah kanske de ;)

2010-03-24 @ 19:34:03
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0