Rubrik?

Tjääna!
Jag har jätte tråkigt just nu, har haft en så j*vla seg dag :/ Inte gjort nått typ, Tingeling var tydligen inte hemma nu, så henne kunde jag inte få ha ett tag. Så jag har väl suttit framför datan och TV kolla nyss på Simpsons de gjorde mig lite sysselsatt så himmla bra program! (dock vare repris från igår)
Hur som hälst, idag ska jag laga mat till hela familjen tänkte att jag kunde visa lite av min snälla och trevliga sida ;) Nä men jag fyller ju år imorn så middagen idag får dom som tack haha.  Ja ni har väl inte missat det, att jag fyller 14 imorn ;)

Nämen nu ska jag nog publicera detta inlägg och sen börja me ett nytt hihi.
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0