Hemma!

Tjenare!
Nu är jag hemma, har ju varit på ikea med mamma idag. Fick faktiskt hem ett par saker, (kanske visar senare, får se) De var iaf en malm byrå, växt, matta mm. Så de va najs!
Vi var väl klara på ikea runt tre sen så när vi satt i bilen påväg hem så kom jag på att jag behövde åka in till stan och köpa en as snygg tröja. Så mamma släppte av mig vid t-banan sen tog jag tåget till östermalm och gick till Carlings på kungsgatan. Det e ju rea så tröjan som skulle kostat 399:- kostade  199:- wiie! :D Klart jag köpte den! Sen skulle jag dra vidare till Weekday kom på att det var rea där men jag hade bara 20min på mig att dra dit så de var lite lite tid, om man går i min takt haha. Påvägen dit träffade jag Tobbe o warden som förljde med mig upp till weekday, var lite vilsen så jag behövde lite hjälp haha. Iaf hittade ett par as snygga byxor för bara 40 spänn! Galet najs!
Tröj/jackan är den vinröda som jag köpte på Carlings och byxorna Cheep monday på weekday :)


Bakifrån. Älskar Vingarna på tröjan! ♥

Tror detta oxå får bli morgon dagens outfit! ;) Beror dock på vädret!


Nu ska jag nog fixa lite i mitt rum, slänger in ett inlägg om ett tag!
Btw bilderna är tagna med min nya kamera, snyggt de blev va?

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0