Hejsan på er alla som fortfarande faktiskt följer min blogg

Jag tänkte börja med att säga att ni kanske förstått att jag haft tanke på att lägga ner min blogg jaa helt enkelt sluta blogga, men nu under tiden jag varit i usa har jag fått nån sorts kick i baken så jag ska ta mej fan ta å börja blogga igen!  Varför jag väljer att förstsätta blogga är ju såklart att de e jävligt kul när man kommer igång, åh jemenar varjegång jag läser nånblogg så tänker jag "åhh så skulle jag gjort annorlunda.." och massa sånna tankar så jag börjar igen! kul va? :)
Nu denna vecka hoppas jag på att jag ska få köpt en kamera så jag kan börja fota mera, min dator är lagad nu så det ska inte vara några promlem med att ha me den överallt i sommar ;) haha ja nästan överallt iaf...
Kommer dock inte blogga mer föräns jag fått en kamera köpt men håll utkik efter inlägg för snart då fan! ;)

Kameran som jag förmodligen ska köpa,
har nån av er en sån och isf är den bra? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma som dig efter Hugo :)

2010-07-11 @ 20:21:54
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Jag har samma & tycker den är as bra :)

Men de gäller att lära sig den först :D

2010-07-25 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0