Designen...

Tjena på er!
Sorry för dålig uppdatering men som sagt har ju varit på Fårö och då har jag inte haft varken tid eller så mycket tillgång till att blogga. Det var hursomhelst jätte mysigt på Fårö, inte jätte bra väder hela tiden men det gjorde absoulut inget! Dock glömde jag ju såklart min kamera så jag har inte tagit några bilder :( Men Johanna har det så hon ska maila mig dom men det kan ta ett tag. Tror ni överlever ;)

Jaa ni kanske ser att jag gjort om bloggen ganska så mycket vad tycker ni? Är iförsej ABSOLUT inte klar, lite knepig stilmall har jag så de är svårt att fixa header och massa sånt särskilt om man är mej som inte är så jätte bra på koder och sånt skit ^^ Men jag gillar brädden på bloggen, den e lagom bred. Men färgen hmm, jag vill ha mera svart i den och såklart bilder.
Vi får se hur det blir i slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0