190710

Tjena skitungar! ;)

Vaknade idag hos annika sovit jätte gott faktiskt! Igår kväll, så var jag hos Edde, jens, karl, rickard och annika var oxå där. Vi såg Friday 13th har redan sätt den men fan asså, lika läskig varje gång haha men de va mysigt! :) Glömde dock min tagelsten hos Edde (min mobil) så er som försökt nå mig idag nu vet ni varför jag inte svarat!
Men som sagt, vaknade hos bästa Annika! ♥ När vi vaknade bästemde vi oss för att dra in till stan, så de gjorde vi. Köpte två par trosor på rea och en bh på rea köpte oxå ett nit armband och en scarf på PunkT shop, inga bilder pga att jag inte har nån kamera haha :P




Jag just nu, på första bilden ser ni mitt nitarmband jag köpte! ;)

Hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0