Tonight ♥

Hejsan på er! :)

som jag skrev i mitt tidigare inlägg, att jag skulle börja blogga igen. Aaa jag vet inte om det kmr hålla men jag hoppas det, för det är kul när man väl ger boggen lite tid...

Aja hur som hälst så ska jag sova hos Johanna idag med Aspe, ska bli så himmla myysigt! ♥
Har varit med dom 2 idag oxå, har sett "Saw 1" den var grym, inte jätte läskig mest bra, ni vet när man verkligen känner i hela kroppen att filmen är bra, sån film var det ^^ den var lixom både läskig, spännande och bra, med dt bästa är att det inte bara är EN film utan en hel serie! (vet dock inte hur många filmer det finns)

iaf vi tyckte ettan var så bra så direkt efter vi hade sätt den stack vi till centrum och hyrde 3 ^^
tyvärr var redan 2 uthyrd *snyft* så vi kunde inte hyra den :(




Filmen :D





Aja jag måste dra nu, ska käka ;)

Ha det gött allehopa :P


PÖSSAR ♥

Kommentarer
Postat av: ludde

jag har tvåan på datan ;)<3

2010-01-05 @ 20:35:40
Postat av: Linda

Grymt vi får se den ngn gång ;) <3

2010-01-07 @ 13:12:45
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0