200110

200110 började inte så bra,
 försov mig med 30min inte bra, fast jag han med bussen som tur var iaf ;) HAHA♥
Idag har det varit skola, som vanligt inte kul! Hatar onsdagar dem är så jävla långa, vi börjar 08.15 o sluatar 15.40 fast vi brukar alltid få sluta tidigare och det är ju bra! ^^
Vi hade oxå skridskor idag i skolan, vilket jag oxå hatar. Haha jag hatar väldigt mkt värkar det kanske som, haha men neeh det e inte sant, jag älskar det mästa förutom skolan speciellt :P men vem gillar skolan, ett helvete man måste tvinas till varje dag, så ser jag på det hela. Jag vill inte att ni som gillar skolan ska börja hata den nu, jag säger bara vad jag tkr! ;)
Iaf, idag efter skolan åkte jag hem till julia ett litet tag, skulle egntligen träffa K (?!) *hooost*
HAHA♥
Men jag åkte hur som hälst hem till julia ett litet tag, vi såg början på filmen SEXDRIVER, haha väldigt speciell film ;)
Sen stacka jag för hon behövde plugga :( men jag träffade filiph o tobbe isl, wiie ♥
Vi åkte till superstore chilla där ett tag, sen ringde jag K och bad hnm att komma men han orkade inte :( så vi kom till hnm isl thihii :D
Aa vi var där hände lite allt möjligt, fast dt gör det ju alltid när man e me sånna skojjiga männskor ;)

Och ikväll har det väl inte hänt så mkt, facebook, musik o lita annat skojjs!

Men nu ska jag nog dra ifrån denna beroendeframkallande sak!
Vi hörs lite senare puss♥


Kommentarer
Postat av: Julia♥

En VÄLDIGT speciell film ;)♥ mohahha♥

2010-01-29 @ 19:58:01
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0