060110

Hej bloggen!

Nu har jag fixat min header någolunda bra, kan bli bättre ska fixa det senare i veckan men tills dess får ni stå ut ;)

Jaa, just nu sitter jag här hemma hos johanna och vaknar långsamt upp, har inte sovit mkt idag kan jag bara säga, HAHA ♥
Idag... hm aa det är inte så mkt kvar på dagen men jag o johanna ska väl lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår, saw 3 den var helt klart en av dom äckligaste filmerna jag har sätt USCH! men den var riktigt bra. Jag älskar skräckfilmer men mitt problem är att det är så jävla läskigt så jag skrämmer upp mig själv ^^ haha aja alla är vi mänskliga :P elr vad man nu säger XP

Ha en as bra dag, puss Linda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0