JAG SKA KLIPPA MIG!!!!

JAG SKA KLIPPA MIG OCH TA HÅL I ÖRONEN PÅ FREDAG!!!!!
Wohoooo :D
är så himmla glad!!! :D

För er som undrar om jag inte redan har hål i öronen så, joo det har jag men jag ska ta 2 elr 3 till! :D
och hur jag ska klippa mig, det är typ INTE alls mkt på längden, för jag vill ha så långt som möjligt, jag ska typ klippa upp det mera, inte så mkt längst ner på håret utan bara där uppe ungefär såhär, fäst inte riktigt :P



Ska inte färga det då, men om man bara tänker på håret så ska jag nog klippa mig ungefär sådär,
elr snarare jag vill klippa mig så, men vad tycker/tror ni, kommer det bli snyggt?

Sen ska jag ju ta hål i öronen oxå, har just nu 2 stycken ett på varje öra, ska ta ett till på varje öra och sen ett till på det högra högst upp ;)
AWSOME! :D

Vad tkr ni? kmr det bli snyggt? ;) puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0