Lite skit,

FREDAG OCH JAG ÄR HEMMA!?

Jag vet ja kanske är lite konstig jamenar det är ju lixom FREDAG!
Men jag är inte riktigt på det bästa humöret, hea min värld snurrar och mitt hjärta är...
...inte som det ska.
Men jag försöker hålla humöret uppe så länge jag inte är ensam, men alla har sin tid i livet att sörja över något man håller på att förlora, som man inte visste hur mycket man älskar...♥
Så jag säger bara, ta vara på det du har!
En dag kanske du förlorar det...
Gör inte samma mmisstag som jag.



IDAG:


Idag har ja iaf inte gjort så mkt, skola som vanligt, JÄTTE KUL  -.-
Men eftrer skolan så åkte jag å klippte mig typ, fixade lite annan frisyr inte så stor förändring men lite blev det iaf, jag blev nöjd, det är bara det att jag inte har lika långt hår längre :(
Men det växer väl snart ut igen! :)
(HAR TYVÄRR INGEN BILD FÖR MIN KAMERA MUPPAR SIG)

Har då inte tagit några hål i öronen idag, för där jag klippte mig kunde dom inte ta hål längre visst :(
men snart så tar jag hål! ;)

SKA HÄMTA LITE DRICKA NU, PUSSPÅER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0