Dagens!

Shasha! ♥

Läget? ;D
me mig är det bara bra! ;)

Idag har jag varit i skolan, as skönt faktiskt har saknat alla så! ♥ (nästan alla...)
Fast vi hade håltimma första lektionen som vi fick veta att vi hade redan förra
veckan så vi fick sovmorgon! WIIE! :D ♥
Till 10.20, gaaalet najs! :D
Och idag har vi typ inga viktiga lektioner typ bil/musik/slöjd (hade dock ingen slöjd idag)
så de är skönt! :)
Efter skolan så stack jag och jojo o malle hem till malle, vi skulle snacka om liiite saker! :D
HIHI♥
Sen skulle malle dansa så då behövde vi dra hem :(((
och aah nu sittar jag här i mitt rum som vanligt, mamma har precis stuckigt så dt e bara
jag o brorsan här! ;)

Men nu orkar jag inte skriva mer :P
HAHA♥



Älskar er oxå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0