110210

Tjena alla söta läsare! ♥ :)

Jag har precis käkat midda nu, åt dock inte så mkt för jag är så himmla mätt! XD
Var med Modée och Johanna idag och vi köpte massa godis tre påsar tillsammans ^^
Hihi, och vi mådde så dåligt efter åt XD


Vårt godis (A)


Btw ni får inte tro att jag äter godis varje dag även fast jag skrivit det några gånger den här veckan men det är verkligen inte så HAHA har för det första inga pengar :(

Aja iaf, idag har jag ju varit med Julia&Johanna som jag sa vi var först på superstore och aa ;)
sen åkte vi hem till Julia och typ sncka chilla, dt va mysigt o kul! HAHA KO! :D ♥

Men nu orkar jag inte blogga mer :P
GÖR DET MER IKV ;)
PUSSS♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har säkert inga pengar för du spenderar dom på cigg

2010-02-17 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0