Skolavslutning imorn dårah

TJATJA!

Imorn äre julavslutning dårah, kommer bli så jevla nice! Behöver verkligen lov känner jag.
Sötisen julia ska sova hos mig på kvällen också så de blir grymt. Jaa, jag har faktiskt inte så mycket mer att säga...
Jo juste! Idag vaknade jag upp hos Julia hihi sov hos henne eftersom de typ va frilufsdag idag. Jag och freddie sov hos henne. Vi kom i säng ganska sent eller jag somnade ganska sent. Varför va typ för att jag fortfarande hostar :(
Vi såg iaf på den här filmen day after tomarrow den va bra men väldigt lik 2012 vilket typ är en sjukt bra film så den tycker jag nog e bättre hihi. Aja anyway åter till vad jag gjort idag haha byter lite spår här i texten eller... (?)
Vad jag gjort idag dårah på frilufsdagen är att vi tjejer som sov hos julia plus anna drog upp och mötte några från våran klass och körde lite pulka i nån timme. Haha de va faktiskt sjukt kul ändå! Har inte åkt pulka på jätte länge. Dock så måste jag göra er lite besvikna och säga att de va faktiskt roligare förr... tyvärr ;) Efter vi åkt pulka så gick vi vidare upp till klassrumet och såg en film som vår lärare valt ut, big fish hette den. Hmm jaa vad ska jag säga om den filmen, lite random va den nog. Men helt okej ändå, men ingen film jag själv skulle välja att se...

Jaa hörrni shit va jag har skrivit på här idag, sa nyss till Julia att jag inte förstår mig på alla storbloggare som skriver jätte långa inlägg vid varje inlägg men aa nu har jag faktiskt lyckats skriva ett ganska långt inlägg (för mej) de är säkert mycket stavfel också *suck* men jag är mänsklig jag me! Haha




Två bilder från förra skolavslutningen i sommras som va fylld av tårar (ser ni på första bilden i närbild att mitt smink kladdats ut en del) avskedskramar, vänskap och skratt. Åh jag saknar sommaren!

Men nu är de inte sommar så jag får nöja mig med vintern, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0