Gammla headers...

Tjena!
Kollade nyss igenom lite bilder på datan hittade då lite gammla headers enjoy...
Min allra första header...herregud.


Tror detta va min andra header, shit... Vad tänkte jag me...?


Kommer ihåg att detta bara var en provisrisk header som typ höll i 2 dagar. Detta är då en bild på mej och julias fötter! ;)


Typ den headern jag haft längst och mest, vet inte varför dock lol


OMG vilken fail sminkning...


Fjortis perioder...usch


Gillar faktiskt den här headern, färgerna är så snygga. Haha


De här är typ min senaste, alla är tagna i våras.

Jaaa de va lite headers, shit va de hänt mkt på detta året...
Btw så är de här inte alla headers jag haft, bara dom jag hittade nu har haft x antal fler haha ;)
Nu ska vi dra till sängs tror jag, så vi hörs imorn!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0